31 sty 2010

ZAMAWIANIE WIZJERÓW

Jeśli Państwo tu trafili to serdecznie zachęcam do BEZPOŚRDENIEGO zamawiania wizjerów!
Bardziej wyszukane zamówienia realizuję tylko indywidualnie czyli w bezpośrednim kontakcie klienta ze mną (nie przez Galerie Internetowe)
Chodzi o wzory typu: motocykl, całująca się para itp.(czyli te bardziej skomplikowane)

Jak to zrobić?
1.
Proszę wybrać wizjer. Realizuję wizjery podobne do już wykonanych, realizuję także zamówienia specjalne.
W zamówieniu można napisać ogólnie. np. "proszę o oko w błękitach". Jeśli wizjer ma być konkretny najlepiej załączyć zdjęcie (zrobiłam już wiele wizjerów i czasem ciężko mi się połapać tylko po nazwie)
2.
Proszę skontaktować się ze mną: napisać mejla, lub zadzwonić.
Ewa Lewandowska, avelewa
avelewa@o2.pl

numer telefonu 608 18 00 00
3.
Podaję cenę i termin realizacji(ceny od 80zł do 100zł). Termin realizacji - około 2 tygodnie, czasem się niestety nieznacznie spóźniam.
4.
Przesyłam Państwu zdjęcie zrealizowanego wizjera, do akceptacji
5.
Proszę o wykonanie przelewu na moje konto (cena wizjera plus cena przesyłki). Mogę także wystawić wizjer na Allegro, jeśli Państwo będą sobie tego życzyli.
6.
Wysyłam wizjer, wraz z schematem montażu, gwarancją i małym upominkiem dodatkowym.

Zapraszam do kontaktu, odpowiem chętnie na pytania.
Informacje dotyczące montażu wizjera znajdą Państwo tu na blogu.