18 sie 2010

projekt "Artystyczne Wakacje"

W lipcu i sierpniu prowadziłam warsztaty plastyczne dla Dzieci z terenów dotkniętych powodzą, w ramach projektu organizowanego przez Instytut Teatralny a finansowanego przez MKiDN - „Artystyczne Wakacje”

www.artystycznewakacje.pl



Napis na plakacie utworzony z liter ułożonych z koralików które powstały w trakcie zajęć.
Zdjęcie powyżej: Dziewczęta układają litery



Byłam cztery dni w Sielpi Wielkiej i cztery w Kielcach. W Sielpi pomagała mi Monika.
Było dobrze tylko pogoda nam nie dopisała – deszczowa i ponura aura.
W Kielcach – świetna atmosfera, było bardzo pracowicie. Przypomniały mi się dawne czasy, kiedy prowadziłam zajęcia w Pracowni Monart – praca na 100 fajerek, energia i radość! Od Weroniki dostałam specjalny naszyjnik – traktuję go jak medal.



Dzieciom najbardziej podobała się modelina. Tworzyliśmy „magiczne koraliki z wzorkiem”, różnego rodzaju biżuterię i szereg innych obiektów..



Prowadziłam też zajęcia na których uczestnicy tworzyli ozdobne kartki pocztowe, grafiki. Była też bardzo udana akcja malowania „super bohaterów”. Pomocnicze hasło: żywioły.
Poniżej praca Patryka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz